Mateusz Brzeziński
Mateusz Brzeziński dołączył do Cushman & Wakefield z firmy Atos, w której był odpowiedzialny za komunikację oraz koordynację działań w mediach cyfrowych. Jako członek centralnego zespołu Employer Brandingu, zajmował się kampaniami rekrutacyjnymi i brandingowymi w Polsce, odpowiadał również za promocję nowo powstałej marki Atos na Węgrzech.
Wcześniej pełnił funkcję managera działu marketingu i social media w agencji interaktywnej Elchupacabra, w której realizował projekty dla klientów z branży IT, FMCG, nieruchomości, budowlanej czy meblarskiej.
W firmie Cushman & Wakefield Mateusz będzie odpowiadać za planowanie i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku marki w sektorze przemysłowym i logistycznym. Mateusz jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku polonistyka ze specjalizacją w zakresie komunikacji, mediów oraz PR-u. Interesuje się nowymi mediami, motoryzacją i historią II wojny światowej.
Źródło: Cushman & Wakefield
03.10.2017
Tagi: Mateusz Brzeziński