ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Jakub Jędrys

foto

Jakub Jędrys dołączył do firmy doradczej Savills obejmując stanowisko dyrektora działu zarządzania projektami, w ramach którego, wraz z zespołem, będzie zapewniał klientom Savills kompleksowe wsparcie techniczne z zakresu doradztwa budowlanego, w tym aranżacji powierzchni – zarówno dla najemców jak i właścicieli nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych.


Jakub posiada 16-letnie doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills pracował w firmie cmT zajmującej się kierowaniem i zarządzaniem procesami budowy oraz specjalistycznym doradztwem na każdym etapie projektów budowlanych, w tym aranżacji powierzchni w sektorze nieruchomości. Wcześniej, w funduszu GE Capital Golub, do jego obowiązków należało też koordynowanie współpracy pomiędzy inwestorami, najemcami, architektami i generalnymi wykonawcami.


W trakcie swojej kariery kierował projektami, których budżety sięgały kilkudziesięciu milionów złotych. Nadzorował m.in. przygotowanie bogatej w kreatywne i nieszablonowe rozwiązania architektoniczne powierzchni dla operatora coworkingowego Brain Embassy, dla głównej siedziby British Council oraz najwyższej jakości powierzchni biznesowej dla firmy konsultingowej PwC, a także odpowiadał za projekty przebudowy budynków już istniejących m.in. 54 Koszykowa Trade Center.


W Savills Jakub będzie nadzorował pracę zespołu zarządzania projektami i doradzał klientom m.in. przy projektach aranżacji powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, a także w procesach planowania, budżetowania oraz nadzoru i oceny stanu technicznego inwestycji. Tym samym dział zarządzania projektami będzie oferował szerokie spektrum wsparcia technicznego przy procesach budowalnych, zarówno dla najemców jak i wynajmujących oraz właścicieli nieruchomości. Jego rolą będzie również rozwijanie współpracy z działami najmu Savills oraz poszerzanie zakresu usług o dodatkowe doradztwo z zakresu planowania strategicznego, zarządzania kosztami, tworzenia środowiska pracy, technicznego due diligence oraz certyfikacji ekologicznej.



Źródło: Savills

17.05.2018


Tagi: Jakub Jędrys, dyrektor działu zarządzania projektami