ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Galeria Klif komercjalizuje kolejne przestrzenie

Ponad 1100 kolejnych metrów kwadratowych zostało oddane w ręce nowych najemców w gdyńskiej Galerii Klif. Do grona salonów premium dołączyły nowe marki, trzy z ofertą modową i jedna z wyposażeniem wnętrz.


We wrześniu swój salon – jako jedyny w północnej Polsce otworzyła marka Superdry, która flagowe sklepy ma w tak kultowych destynacjach zakupowych jak Berlin, Londyn, Nowy Jork, Hong Kong czy Dubaj. Butik w Galerii Klif zajmuje łączną powierzchnię 537 mkw., na której znajduje się salon oraz showroom marki. Jest to jednocześnie największy salon Superdry w Polsce.


Kolejne umowy najmu to dwa salony multibrandowe. Ten format jest bardzo lubiany przez klientów Klifu. Swoją przestrzeń handlową w Klifie otworzył concept store Jungle Chic. Tu w jednym salonie można znaleźć kilka spójnych, wyselekcjonowanych marek, które tworzą unikalną ofertę sklepu. M.in. Odzieżowe Pole, Ahiroo, czy Mrovca. W Jungle Chic klienci znajdą również strefę beauty z ofertą eko kosmetyków. Powierzchnia tego concept store’u to prawie 320 mkw. Drugą multibrandową marką jest Luxury & Me, butik o powierzchni prawie 55 mkw. z ofertą takich marek jak Diego M, MAC czy Le Comte.



Źródło: AEW Europe

25.09.2018


Tagi: Galeria Klif, najemca