Kolejne marki w pabianickiej Tkalni
Proces komercjalizacji Centrum Tkalnia jest na ukończeniu. Kolejne znane marki wzmocnią segment fashion w obiekcie. Salony Big Star, 4F, 50 Style, Esotiq, TATUUM i Ryłko zajmą łącznie około 1000 mkw. powierzchni.
W inwestycji o powierzchni 12 tys. mkw. GLA pojawi się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Awbud, która realizuje inwestycje w systemie design and build, a pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.
Inwestycja realizowana na terenie dawnej fabryki Krusche & Ender w Pabianicach połączy historię z teraźniejszością. Dzięki rewitalizacji historyczne wnętrza nabiorą nowego blasku. Centrum Tkalnia to nowoczesny kompleks handlowy, który wyróżni się na mapie Pabianic dzięki rozbudowanej ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej oraz obecnością pierwszego multipleksu kinowego w mieście. Inwestor, firma A&A, przygotowuje się do otwarcia obiektu, na terenie którego znajdzie się 40 sklepów, m.in. Hebe, Empik, Reserved, CCC, Smyk, Sinsay, House, Diverse i wiele innych.
Źródło: BOIG Property Consulting.
25.02.2019
Tagi: Centrum Tkalnia , najemca