Sklep Wólczanki w Europie Centralnej
Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna dołączyła Wólczanka. Marka w gliwickim obiekcie otworzyła butik o powierzchni 40 mkw. Znajdziemy
w nim szeroką ofertę koszul dla kobiet i mężczyzn. To już kolejny brand
z portfolio Vistula Retail Group, który w ostatnim czasie dołączył do gliwickiego centrum.
Butik znajduje się w sąsiedztwie sklepów Apart i Vistula. Zajmuje powierzchnię 40 mkw. To kolejna nowość w ofercie Europy Centralnej. Ostatnio w centrum handlowym
zadebiutował również inny brand Vistula Retail Group - Vistula. Wcześniej pojawiły się tutaj m.in. salony Action, Pepco czy 50 style.
Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4.
Źródło: Apsys
05.04.2019
Tagi: Europa Centralna, najemca