Marka Weekday pierwszy sklep otworzy w Elektrowni Powiśle
Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.
Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.
W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.
Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield, JLL oraz KLM.
Źródło: Tristan Capital Partners
13.05.2019
Tagi: Elektrownia Powiśle, najemca