ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Szwedzka odzieżowa marka Monki wchodzi do Polski

W tym roku szwedzka marka odzieżowa Monki zadebiutuje w Polsce, otwierając nie jeden, ale aż dwa nowe sklepy. Pierwszy z nich o powierzchni 295m2 powstanie w Katowicach w Galerii Katowickiej,a drugi o powierzchni 300m2 – w Krakowie.Otwarcie obu sklepów zaplanowano na lato.


- Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek. Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody.Chcemy, aby Polki odkrywały Monkiwersum nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych - mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki.


Od 2006 roku zespół projektantów Monki nieprzerwanie wyznacza i kreuje trendy, dzięki unikalnemu połączeniu skandynawskiego charakteru z azjatycką modą uliczną.Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażanie siebie oraz czucie się dobrze we własnym ciele. To co wyróżnia Monki to inspirowanie się rzeszą kreatywnych fanek brandu, które swoim wyjątkowym stylem dzielą się ze światem za pomocą hashtaga #monkistyle. Wraz z oficjalnym otwarciem sklepów w dwóch polskich miastach, marka z niecierpliwością wyczekuje poszerzenia swojej społeczności #monkistyle,o jeszcze większą liczbę kobiet, tworząc przestrzeń,w której będą mogły wzajemnie się wspierać.



Źródło: Monki

20.05.2019


Tagi: marka monki, Galeria Katowicka, najemca