PEPCO nowym najemcą galerii Malta
![wykres](uploads/images/2019_06/maltagal1.jpg)
Galeria Malta już wkrótce zaoferuje swoim klientom nową – znaną i lubianą markę. Oferta zakupowa Malty poszerzy się o europejską sieć dyskontów Pepco.
PEPCO to sieć dyskontów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W ofercie sklepu klient może znaleźć 38 grup asortymentowych, w których skład wchodzi m.in. odzież dla dzieci i dorosłych, akcesoria i dodatki, kosmetyki, zabawki, przybory szkolne i szeroki wybór artykułów do domu. W sprzedaży dostępne są także produkty licencjonowane oraz sezonowe związane np. ze świętami, wakacjami, rozpoczęciem roku szkolnego. Około 60% asortymentu stanowią ubrania, natomiast 40% pozostałe produkty. Sklep Pepco w galerii Malta zajmie powierzchnię ponad 500 mkw., a jego otwarcie planowane jest na jesieni 2019.
- Strategia rozwoju Malty zakłada stworzenie wyjątkowego miejsca na mapie Poznania. Nowej miejskiej przestrzeni, zarówno z funkcjonalnego, jak i architektonicznego punktu widzenia. Będziemy tworzyć Nową Maltę z poszanowaniem jej tożsamości. W centrum uwagi stawiamy indywidualne potrzeby każdego klienta. Dlatego decydujemy się na współpracę z najbardziej lubianymi markami – mówi Lech Polański, dyrektor centrum.
Zmiany w Galerii są już widoczne: Lider Plac Zabaw otworzył stworzony specjalnie dla najmłodszych koncept kreatywny w formie fabryki czekolady, a już na początku 2020 roku powstanie przychodnia enel-med z ofertą najbardziej poszukiwanych specjalizacji medycznych i kliniką stomatologiczną.
Galeria Malta przez ostatnich 10 lat wpisała się w świadomość mieszkańców Poznania jako miejsce rodzinne. Położenie wśród ulubionych przez poznaniaków terenów rekreacyjnych miasta skłania do postawienia na rozrywkę i wypoczynek, oraz skomponowanie oferty handlowej z rodzinnych marek i usług dedykowanych tej grupie klientów.
Źródło: Echo Investment
20.08.2019
Tagi: Galeria Malta , najemca