ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkim

wykres


Do oferty należącego do EPP Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu dołączyły dwie nowe marki: drogeria Hebe (218 mkw.) i salon DlaSpania (206 mkw.). Ponadto sklep Levi’s otworzył się w nowej odsłonie i większej lokalizacji (140 mkw.).


W dostępnej teraz we wrocławskim centrum nowej drogerii Hebe, zlokalizowanej na poziomie -1 Pasażu Grunwaldzkiego, na klientów czeka wyselekcjonowany asortyment produktów dla zdrowia i urody, w tym duży wybór kosmetyków profesjonalnych.


Drugi nowy najemca – zlokalizowany na poziomie +1 salon DlaSpania – zapewnia możliwość indywidualnego doboru materacy, łóżek, poduszek i kołder z pomocą profesjonalnych konsultantów.


Zaaranżowany w odświeżonym koncepcie salon marki Levi’s w nowej lokalizacji na poziomie +1 centrum handlowego, to z kolei nie lada gratka dla wszystkich fanów tej kultowej dżinsowej marki.


W ostatnim czasie we wrocławskim centrum pojawiły się też Tescoma, powiększony sklep Home&You, salony Medicine oraz Triumph w nowych lokalizacjach czy powiększony X-Kom w nowym koncepcie na poziomie +1. Ponadto klienci centrum mają możliwość korzystania z szerokiej oferty gastronomicznej FOODSTACJI, w zrewitalizowanej przestrzeni opartej na wrocławskości, recyklingu i unikatowym designie, oraz rozrywkowej, do której zalicza się Multikino, klub fitness Fitness Academy i nowoczesna strefa dziecięca Kids Play.


Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu z możliwością dokonywania mobilnych płatności za pomocą nowoczesnej aplikacji Admyt.


Źródło: EPP

06.07.2020


Tagi: Pasaż Grunwaldzki , najemca


.