ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Nowe otwarcia sklepów w Atrium Reduta

W sobotę 28 listopada w Atrium Reduta zostanie otwarty salon marki Mohito. Będzie to trzeci lokal sieci LPP w portfolio centrum (po Reserved i Sinsay). Natomiast już w grudniu klienci galerii będą mogli skorzystać z oferty nowo otwartego sklepu Pepco oraz odwiedzić Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum.


Salon Mohito otworzy się na parterze centrum, tuż przy wejściu od Alei Jerozolimskich. Nowy lokal dopełni ofertę modową sieci LPP dostępną w Atrium Reduta. Na powierzchni 640 m2 klientki znajdą ubrania, obuwie i dodatki idealne zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjścia.


Kolejną nowością w ofercie handlowej Atrium Reduta będzie Pepco. Sklep Pepco o powierzchni 546 m2 będzie zlokalizowany na poziomie +1. Oficjalne otwarcie planowane jest na 10 grudnia br.


Atrium Reduta od kilku miesięcy sukcesywnie wprowadza do swojej oferty handlowej kolejne marki. We wrześniu br. w warszawskiej galerii otwarto Str3fę Gr4cza x-kom, a w październiku do grona najemców dołączył nowoczesny salon Sinsay o powierzchni niemal 1250 m2. Natomiast na początku listopada na 1. piętrze galerii powstał nowy lokal sieci RTV EURO AGD o powierzchni 1118 m2.


Źródło: Atrium European Real Estate Limited

26.11.2020


Tagi: Atrium Reduta, najemca, sklep