Nowy koncept handlowy Tatuum w Atrium Molo
Atrium Molo wzbogaca swoje portfolio o sklep odzieżowy marki Tatuum. Klienci szczecińskiego centrum handlowego mogą w nim robić zakupy już od 8 maja. To jeden z pierwszych lokali działający w formacie tzw. seasonal store z ofertą dostępną w obniżonych cenach. Salon zajmuje powierzchnię 265 m kw. i znajduje się w pobliżu sklepu Deichmann oraz wejścia do galerii.
Szczeciński salon Tatuum powstał według nowego modelu biznesowego tzw. seasonal store, który reprezentuje zupełnie nowy koncept sprzedażowy, wpisujący się w ideę slow fashion.
Nowo otwarty punkt Seasonal Store TATUUM to jeden z pierwszych salonów stacjonarnych marki w zupełnie nowym koncepcie handlowym. W tym sezonie firma postawiła na sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach, by zagwarantować klientom szeroką ofertę. TATUUM od początku istnienia projektuje wielosezonową, jakościową modę inspirowaną naturą. Tworzy ubrania, które odpowiadają potrzebom klientów, stylowi ich życia i sposobom spędzania wolnego czasu. Dąży do tego, by moda była częścią ich codzienności, i towarzyszyła im przez wiele lat
Źródło: Atrium European Real Estate Limited
13.05.2021
Tagi: Atrium Molo, najemca