Sześć nowych otwarć i ogródek gastronomiczny w Atrium Targówek
New Balance, Diverse i Crocs wzmocniły portfolio Atrium Targówek w Warszawie. Obiekt wzbogacił również swoją propozycję gastronomiczną o trzy lokale: Tigon Sushi, Indian Taste oraz Magia d’Italia. Ruszyła także zewnętrzna strefa restauracyjna, która zapewni gościom komfort i bezpieczeństwo spożywania posiłków czy odpoczynku po zakupach.
Atrium Targówek systematycznie rozbudowuje ofertę z segmentu fashion. Klienci centrum mają do dyspozycji szerokie portfolio brandów odzieżowych m.in. z grupy Inditex oraz LPP. Teraz dołączyły do nich trzy kolejne, dobrze znane i lubiane marki – z bogatą ofertą obuwia oraz odzieży. W sposób znaczący dopełnią one propozycję modową obiektu. Będą też odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych i amatorów sportów.
Zmiany w Atrium Targówek objęły również ofertę gastronomiczną. W strefie restauracyjnej obiektu na miłośników kuchni azjatyckiej czeka Tigon Sushi. Kulinarną podróż śladami Indii serwują klientom kucharze nowej restauracji Indian Taste.
Atrium Targówek jest też kolejnym obiektem z portfolio Atrium w Polsce, który udostępnił klientom zewnętrzną strefę stolikową, wspierając tym samym najemców gastronomicznych.
Źródło: Atrium European Real Estate Limited
24.05.2021
Tagi: Atrium Targówek, najemca