Dekada Myślenice powiększa ofertę o sklep Netto
Zakończył się rebranding dawnego salonu Tesco w Dekadzie Myślenice, nowy operator otworzy lokal 16 września. Myślenickie centrum handlowe jest kolejnym obiektem sieci Dekada, który ma już w swojej ofercie sklep Netto.
Netto to należąca do Salling Group, skandynawska marka dyskontowa, która jest obecna w Polsce od 25 lat, a od maja br., po przejęciu Tesco Polska rozszerza swoją działalność o kolejne placówki. Docelowo planuje adaptację i otwarcie do końca roku ok. 200 lokali w całym kraju. Nowe sklepy działają w formacie 3.0., którego dominującymi elementami są minimalizm i funkcjonalność oraz nawiązania do skandynawskiego stylu projektowania. W lokalach Netto oferowane są m.in. świeże owoce i warzywa oraz produkty z certyfikatem BIO i artykuły dla osób z alergiami pokarmowymi. Dyskont organizuje dla klientów cotygodniowe promocje i akcje specjalne.
Dekada Myślenice jest drugim po Dekadzie Skierniewice obiektem sieci Dekada, z którym marka Netto podjęła współpracę. W październiku dołączy do nich również Dekada Nowy Targ, w której obecnie trwają prace adaptacyjne po zamkniętym Tesco.
Źródło: Dekada SA
15.09.2021
Tagi: Dekada Myślenice, najemca, Netto