ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

11. park handlowy marki Stop Shop otwiera się w Zielonej Górze

wykres


W Zielonej Górze powstał kolejny – 11 w Polsce, a drugi województwie lubuskim (Żary), park handlowy typu convenience, należący do czołowej europejskiej marki Stop Shop. Do dyspozycji klientów będzie 11 sklepów i punktów usługowych, zlokalizowanych na powierzchni blisko 6 733 mkw.


15 września park handlowy STOP SHOP Zielona Góra powitał swoich pierwszych klientów. Obiekt położony jest w dynamicznie rozwijającej się wschodniej części miasta, tuż przy osiedlu Pomorskim – dużym zespole mieszkaniowym. Docelowo Stop Shop będzie oferował 11 sklepów znanych i lubianych konceptów handlowych. Zielonogórzanie już mogą zrobić tu kompleksowe zakupy w sklepach takich marek, jak: Sinsay, TEDI, Kakadu, Martes Sport, MAX, Carry czy Vorwerk. Do ich dyspozycji jest także ponad 150 miejsc parkingowych, zlokalizowanych przed obiektem. Zasięg paru handlowego szacowany jest na ponad 270 tys. osób, które mogą tu dotrzeć na zakupy w ciągu 30 minut jazdy samochodem.


Na portfel retailowy CPIPG składają się dwa centra handlowe (w Elblągu i Lublinie) oraz sieć City Market – 6 obiektów typu „convenience”, położonych przy ważnych węzłach komunikacyjnych regionalnych miast. CPIPG jest również asset managerem portfela handlowego IMMOFINANZ, w skład którego wchodzi 14 obiektów – 4 centra handlowe Vivo (w Lublinie, Stalowej Woli, Krośnie i Pile) oraz 10 parków handlowych Stop Shop (Kętrzyn, Legnica, Lublin, Łowicz, Mława, Siedlce, Szczytno, Świnoujście, Włocławek, Żary). Łącznie zarządzana przez CPIPG powierzchnia handlowa w Polsce wynosi 253 500 mkw GLA, a jej wartość szacuje się na 598,8 mln EUR.


Źródło: CPIPG

15.09.2022


Tagi: park handlowy Stop Shop, Zielona Góra