ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Warszawska Promenada otwarta po modernizacji

wykres


Nowoczesność, elegancja i przyjemna atmosfera – takimi słowami można opisać otwarte zupełnie na nowo centrum handlowe w samym sercu warszawskiej Pragi Południe, które przyciąga sklepy w najnowszych konceptach. Mowa tu o Promenadzie, która po zakończeniu drugiego etapu modernizacji może śmiało i zuchwale poszerzać swój catchment dzięki dogodnej lokalizacji i starannie dobranej ofercie handlowo-usługowej.


Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 m2 nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 m2 GLA. Projekt modernizacji opracowany przez zespół firmy Sud Architects, charakteryzuje się wysmakowanym stylem i spełnia wymogi zrównoważonego budownictwa. Posiada nowoczesny system oświetleniowy zużywający mniej energii i redukujący ślad węglowy. Otwarte dziś nowoczesne centrum handlowe kusi szlachetnym wnętrzem o spójnym charakterze oraz komplementarną ofertą, wzbogaconą o nowości w najbardziej aktualnych konceptach.


Do dyspozycji klientów oddano m.in. dwupoziomowy salon Peek & Cloppenburg, nowoczesny salon Marc O’ Polo, sklepy znanych i lubianych marek United Colors of Benetton, Cropp Town czy House. Salony Tous, Douglas, Super-Pharm czy Empik pojawią się w najnowszych konceptach. Wśród najemców znalazły się marki swoim asortymentem odpowiadające na zróżnicowane potrzeby klientów. Otworzyły się liczne lokale usługowe, sklep zoologiczny Kakadu, sklepy jubilerskie i butiki z bielizną. Salony Homla i home&you wzbogaciły ofertę sklepów z kategorii interior design. Swoje salony otworzyły także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było, np.: Fielmann, Jubitom, Lynx Optic, Digel, Lovisa, Tezenis, Family Optic, czy VITA CAFÉ. Inne z kolei, ku uciesze klientów, wracają do zmodernizowanego centrum. Wśród nich są między innymi: Witchen, VENEZIA Shoes, Mister Minit, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, Bytom, Gatta. Wkrótce też otworzy się plac zabaw Lider, a także salony Nina Basco, Falconeri i Uomo.


Źródło: Atrium Poland

30.03.2023


Tagi: centrum handlowe Promenada