ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Przemysław Wardęga

foto

LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych oraz magazynów SBU (Small Business Units) rozszerza swoje struktury organizacyjne, tworząc nowe stanowisko Dyrektora PR i Marketingu. Pozycję tę od pierwszego czerwca br. objął Przemysław Wardęga.


Przemysław Wardęga na nowym stanowisku, jako Dyrektor PR & Marketingu odpowiada kompleksowo za działania komunikacyjne i marketingowe LCP Properties, w tym te wspierające istniejący portfel parków handlowych M Park, jak i działania deweloperskie firmy w obszarze sektora handlowego oraz SBU. Zakres obowiązków Przemysława dotyczy także wsparcia LCP na poziomie korporacyjnym, jak i samego pozycjonowania marki. Przemysław posiada siedemnastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianym obszarze real estate. Bezpośrednio przed przejściem do LCP Properties pracował w CTP Poland (jeden z czołowych inwestorów i deweloperów magazynowych), jako Head of Marketing. Wcześniej przez niemal osiem lat związany był z IMMOFINANZ. Na stanowisku Senior PR & Marketing Manager odpowiadał za procesy PR-owe i marketingowe, dla trzech marek: dwóch „retailowych” – VIVO! dla centrów handlowych oraz STOP SHOP dla parków handlowych oraz jednej biurowej – myhive. Jeszcze wcześniej, tj. w latach 2007-2015 zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując w dwóch czołowych warszawskich agencjach specjalizujących się w działaniach public relations, odpowiadając najczęściej za klientów z sektora nieruchomości oraz logistyki. Przemysław Wardęga jest absolwentem Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Ukończył także London School of Public Relations.


Źródło: LCP Properties

21.06.2023


Tagi: Przemysław Wardęga, Dyrektor PR & Marketingu