ReNews.plQBusiness.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
renews.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
WCL

Bogdan Gałuszka

foto

Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels.


W Intermarché będzie odpowiedzialny na efektywną realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów w całej Polsce.


Bogdan Gałuszka działa w branży od ponad 25 lat. W Jeronimo Martins Polska, jako Kierownik ds. Jakości, Kontroli i Sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. W Lidlu pełnił funkcję Dyrektora Zakupów i Członka Zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Co więcej, był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie Działem Handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi. W sieci POLOmarket zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m. in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów (ang. category management) czy strategię dla produktów marek własnych.


Źródło: Intermarché

13.08.2023


Tagi: Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych