Mitiska REIM otwiera nowy park handlowy w Białej Podlaskiej
Mitiska REIM, wiodący europejski inwestor w branży nieruchomości handlowo-usługowych oraz logistycznych typu „convenience”, ogłosił dziś otwarcie nowego parku handlowego w Białej Podlaskiej w partnerstwie z Karuzela Holding.
Nowy park handlowy ma powierzchnię najmu brutto 17,700 m2 i oferuje 28 lokali handlowo-usługowych oraz parking na 860 samochodów. Położony przy głównej arterii oraz w pobliżu obszarów mieszkalnych jest łatwo dostępny pieszo, transportem publicznym, rowerem oraz samochodem.
Park handlowy jest w 100% wynajęty. Obok operatora spożywczego Lidl, wśród najemców znajdują się między innymi popularne marki takie jak Reserved, Action, Kik, Tedi, Media Expert, Dealz, Pepco, New Yorker i Sinsay. Pod względem zrównoważonego rozwoju, nowy park handlowy został zaprojektowany tak, aby osiągnąć wynik "Very Good" w skali BREEAM.
Na terenie projektu działa również salon meblowy Agata Meble o powierzchni 7,000 m2, a pod koniec tego roku planowane jest otwarcie marketu budowlanego Bricomarche o powierzchni 3,300 m2. Łączna powierzchnia handlowa wynosi 28,000 m2 a projekt stał się pierwszym wyborem i destynacją zakupową w liczącym 55,000 mieszkańców mieście.
W ciągu ostatnich pięciu lat Mitiska REIM i Karuzela znacząco powiększyły swój portfel nieruchomości typu convenience w Polsce. Obecnie portfolio składa się z 9 operacyjnych obiektów i 6 projektów deweloperskich o łącznej powierzchni 160,000 m2. Tylko w ciągu ostatnich 18 miesięcy Mitiska REIM i Karuzela otworzyły nowe parki handlowe i centra convenience w Kołobrzegu, Wągrowcu i Puławach, a Mitiska REIM nabyła Europę Centralną, obiekt handlowy o powierzchni 67,000 m2 w Gliwicach w imieniu MEREP 3.
Źródło: Mitiska REIM
23.10.2023
Tagi: park handlowy, Biała Podlaska